PL

EN

Marka = wizerunek

Wielość marek na rynku nie zawsze sprzyja lepszej identyfikacji Twojej firmy. Dlatego warto zastanowić się nad tym jaką wartość przedstawia Twoja marka? czy jej logo odpowiednio komunikuje się z odbiorcą? Czy jest dostosowane do umieszczenia w większości miejsc, gdzie czas mogą spędzać Twoi klienci? Czy zaciekawi klienta? W końcu, czy marka ma swoją historię, którą z przyjemnością wysłuchają odbiorcy?

Wprowadzenie nowej marki na rynek lub odświeżenie komunikacji marki istniejącej, to nie lada wyzwanie, zarówno dla właściciela firmy jak i dla agencji. Każda zmiana musi nieść ze sobą określone wartości i być kojarzona z rozwojem firmy. W komunikacji marki najważniejsza jest jej czytelność i efektywność. Wiemy jak poruszać się w branży ochrony środowiska, aby każda zmiana została właściwie odczytana przez klientów.

Posiadając zespół doświadczonych specjalistów oraz bazując na 25 letniej znajomości branży, podnosimy efektywność działań wizerunkowych naszych klientów.

Witryna abrys.pl korzysta z plików cookie. Więcej informacji Zamknij