PL

EN

Wybrane kampanie edukacyjne

Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy wiele kampanii edukacyjnych dotyczących gospodarki odpadami, czystego powietrza i niskiej emisji, a także racjonalnej gospodarki wodno - ściekowej. 
Działania te powierzają nam samorządy, zakłady oczyszczania miast, RIPOKi, zakłady wodociągowe, ale także inne klienci biznesowi. Każda kampania owocuje dla nas świetnymi rekomendacjami, które możemy Państwu udostępnić na życzenie. 
Poniżej przedstawiamy realizacje, z których jesteśmy najbardziej dumni. 

"Ekoedukacja od przedszkola do seniora"

Kampania zrealizowana w 2017 roku na zlecenie Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna" w Chrzanowie dla RPWiK. Cel: właściwa gospodarka odpadami, gospodarka wod-kan oraz edukacja w obszarze niskiej emisji. Zakres działań: logotyp i szata graficzna kampanii, 4 pikniki ekologiczne, szkolenia dla ekoliderów, nauczycieli i pracowników samorządowych, materiały informacyjno-edukacyjne (plakaty, zaproszenia), spoty video, komiks "Brawurowy występ", warsztaty dla dzieci, dorosłych i seniorów, konkursy plastyczne, gra miejska, przedstawienie, blisko 160 prelekcji w szkołach i przedszkolach.

"Segregujesz i zyskujesz" 

Kampania zrealizowana w 2016 roku dla Urzędu Miasta w Piasecznie dotycząca właściwej segregacji odpadów. Zakres działań: pakiet materiałów informacyjno-edukacyjnych (w tym komiks "Opowieści ze śmieciarni" oraz artykuły edukacyjne do prasy), stoiska edukacyjne podczas imprez plenerowych, spektakle teatralne, prelekcje, warsztaty z zakresu recyklingu, konkursy plastyczne. 

"Mądrze ogrzewaMY w Świdnicy"

Kampania zrealizowana w 2017 roku dla Urzędu Miasta w Świdnicy na rzecz czystego powietrza. Zakres działań: logotyp i szata graficzna kampanii, materiały informacyjno-edukacyjne ( w tym komiks "Strażnicy Świdnicy"), artykuły prasowe, spoty radiowe i filmowe, spektakle, prelekcje w szkołach i przedszkolach, konferencja dla nauczycieli, szkolenie dla pracowników Straży Miejskiej, gra miejska, stoisko edukacyjne podczas imprezy plenerowej, ekogadżety. 

"Misja-emisja" 

To nasza największa jak do tej pory kampania, ogólnopolska na rzecz likwidacji niskiej emisji. Została sfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW). Realizowaliśmy ją w latach 2013-2015 za pośrednictwem gmin, przedsiębiorstw ciepłowniczych oraz grupy edukatorów. Bohaterem kampanii był komisarz Dymski - doradca, mentor, edukator, który dzielnie i skutecznie walczył ze smogiem. Zakres działań: koncepcja kampanii, materiały informacyjno-edukacyjne (zaproszenia, biuletyny, komiks "Dymski contra Dymony"), strona internetowa projektu, konferencja prasowa, konferencja dla samorządów, konkursy "Gmina z misją" oraz "Lekcja o niskiej emisji", seria spotów video, gra miejska, dni otwarte w ciepłowniach i inne. 

Więcej o projekcie www.misja-emisja.pl 

 

"Policzmy się z niską emisją" 

Kampania zrealizowana w 2015 roku dla Urzędu Miasta w Bydgoszczy mająca na celu edukację mieszkańców w temacie niskiej emisji. Zakres działań: logotyp i szata graficzna kampanii, materiały informacyjno-edukacyjne (plakaty, billboardy, citylighty), artykuły w prasie lokalnej i regionalnej, spoty video, gra miejska. 

"Odpowiedzialne ogrzewanie = czyste powietrze" 

Kampania zrealizowana dla Urzędu Gminy w Nakle nad Notecią, dotycząca walki ze smogiem. Zakres działań: logotyp kampanii, materiały informacyjno-edukacyjne (plakaty, ulotki), konkurs fotograficzny dla szkół, spotkanie eksperta z mieszkańcami, prelekcje w szkołach, ekogadżety. 

Witryna abrys.pl korzysta z plików cookie. Więcej informacji Zamknij